[ Go for it ]

Eehm, okej ge mig honom?
shiit, snart så om en vecka sen får vi se hur det går.
Aaaw, värsta smilet, mumba!

Nej shit jag borde verkligen plugga men gör jag det? NEJ.
dags att rycka upp sig tror jag allt!
Yes yes, kan ju sitta och plugga medans jag väntar på att bullkinden ska komma till msn,
haha tur att han inte läser min blogg då skulle han bli sur över det där ;P
Äsch han är söt endå.
Loveli.

Färga håret om en vecka och fräscha till det om två.
Kan säga att det känns otroligt skönt/ skräckinjagande
att ha typ 3 veckor kvar i skolan, shiiiit!
Sen börjar livet, välkommen till verkligheten..
Står inför så jäävla mkt val.

Bullkinder eller PC?
Spanien eller inte.
England eller sverige?
Katrineholm eller ?
Hästar eller ?
SUUUUUCKS!
En sak som är säker på listan är iaf min jättetrosa,
Babe, du och jag.. vi är ett team!

Puss!

Kommentarer
Postat av: katarina

har du tagit semester eller.
när kommer skvallret igång igen

2007-06-18 @ 13:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0