Give me a break

kom precis hem från farmor, loveli.
Kusin fyller 15 svåra år imorogn så vi fick tårta och kakor sen har vi
Grillat lax nu på kvällen, tok gott va det kan jag lova!
Hon fick den röda Amor Amor parfymen för den luktade helt sjukt gott.

Ibland reagerar man före och tänker efter.
Kanske va det lite så igår?
Jag är säker i vart jag beffiner mig i livet.
Jag har ingen lust eller vilja i att vara någon annanstans än just här.
1 månad kvar till studenten.
Hur härligt låter det inte... mmh jag ska suga på det ett tag.

Jag kan inte annat än att vara glad över hur jag har det.
Fast en halvnaken snygg solbränd kille utanför fönstret skulle inte vara helt fel.
Men en halvnaken snygg kille i camen får duga så länge ;)
Mumba!
Hahaaa, jag måste skratta lite, tror det är dags att sätta lösenord på min blogg
Så jag kan skriva saker som jag vill få ur mig men
som inte är till för andra att läsa.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0