Gammaldags

Känner mig inte så gammaldags kan jag inte påstå.
Senast idag så prata madde och jag om
Mr B. aaw, wonderbar kropp. Mumba!
Undra om pc skulle bli tokigt arg om jag råka hamna i hans säng?
Well kanske inte är värt att prova det, men lite hångel har ingen dött av.
Och får jag inte hångla snart så kommer jag dö,
jag skulle behöva någon som man kan ringa och ha lite övnings hångel / Sex.
Någon frivillig?

Pratar med KG nu, hon åker till gbg på fredag, loveli jag vill också!
hon skulle vist höra av sig till ett sommaren 2002 ragg som säkert ville ha sex.
Jag - alla killar vill väl ha sex?
KG - Ja alla utom sexkissen
jag- Haaha neej men han är nog en tjej.
KG- HAHA jaa
Så det kanske inte skulle göra något om jag skulle råka ge henne någon att ha sex med endå?
hon verkar ju ha slutat sin sexstrejk.
Det är ungeför som paris hiltons sexstrejk.
Fast Hilton klarade kanske inte ens 17 dagar?

Pratar med min guru nu, hon påstår att hon också har lagt av med killar.
Vad är det frågan om?
Jätte trosan OCH gurun på sammadag.
Någonting är fel fel fel.
Fast gurun vill ju iofs fortfarande ha sex fast endå inte, mysko!


Kanske måste ta mig i kragen snart och ha sex så mina bloggar kan handla om annat?
Äsch jag vet att ni tycker om det ;)
Moahahaa!
nej nu ska jag ägna tid åt plugg... Suuuuck!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0