Fantastico

Hemma från skolan idag och jobbade med projektet.
Fick inte så överdrivet mkt gjort men men.
Svårt att få det sista gjort när inte disney svarar.
Hoppas dom tar tag i det snart.

Va och träffa jättetrosan förut.
trevligt trevligt, vi tog en fika på sulan och jag med min
enormatur som lär vara slut för det här året nu fick se sexkissen 2 helagånger
HAHAHAA
nej men skämtåsido, det va en trevlig fika
Massa prat och skvaller.

Jag vet precis hur hon känner sig jag hatar killar som inte kan bestämma sig.
hur svårt kan det vara?
Känslor sex eller inget av det?
Svårare än så behöver det väl inte vara?
fast det är klart det finns folk till allt.

ska nog ta ett seriöst snack med min guru sen.
Hon har säkert en massa bra tips och trixs.
Sen efter det kanske jag har någon till KG fast det är bara om hon har tur.
Fast hon har ju satt sig själv i en sexstrejk
så om jag hittar någon till henne så misssköter jag min vänskap genom att
hjälpa hennes beroende att ta över?
det är inte lätt att vilja göra rätt.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0