Dirty talk

Pratar snusk med kärlekens grill (KG), Hahaa!
Hon tycker att SK ska släppa till.
Absolut, killar får sluta vara så ego och
börja ha sex oftare så vi flickor också får ha sex.
KG påstår att hon är sexmissbrukare, intressant.
Och därför avstod hon från sex igår med johan 25 alias skitsnygg!

Ganska ironiskt att vårat samtal inleds med att hon vill att jag ska hitta någon som hon kan ha sex med.
Hallå? hon är kärlekens Grill hon dissade Johan.
Vad kan jag säga en omöjlig uppgift för mig som är en icke varvare att hitta någon
till en som är en varvare, jag tror jag måste ta hjälp av min andra världsvana kompis
för att kunna lösa den här gåtan.


Vad händer med henne?
Är det sexet som håller på att ta över hennes kropp så mkt så hon inte vet
vad hon ska göra så hon sätter sig själv i sex strejk?
Eller är hon rädd att alla killar ska ha gigantiska snoppar som mr. Big?
Jag trodde man hade vart med om det mesta när man börja bli gammal som gatan.
Jag menar alla kanske inte lär sig njuta av analsex bara för att dom blir 50
men dom kanske slutar vara rädda för snoppar?


eller har jag en bra anledning till varför jag har snoppfobi?
Om KG som är en världsvan sexhavare är rädd för stora snoppar borde inte jag som är
liten (om man jämför med henne) vara ännu mer rädd?
gosh, hon gör mig snurrig!
Fick iaf ett nummer att skicka abstinens sex sms till.
loveli!

Jag måste helt enkelt bli en sexmissbrukare ett tag jag också, för att lära mig
mer om hur KG känner sig.
Eller så kan hn sluta känna efter så mkt och bara flyta med?
eller jaa iallafall när det gäller sexlivet?
Eller så kanske hon vill fortsätta få orgasm utan sex?
why not? kan killar kan tjejer.
Undra hur många gånger killar får det utan sex i veckan.
Kanske borde fråga SK om det?
Jag brukar ju fråga honom om mina problem med sånna saker.

Återkommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0