Baby if you strip, you can get a tip

Gosh, somna någon gång vid 4 inatt, inte bra inte!
Men det va trevligt att prata i telefon :)
Skolan idag helt värdelöst men men, imorgon kommer min bok.
Wiihow!
Och så ska jag till frissan också och kolla om jag ska ändra längden
eller om jag får vara nöjd som det är.
svårt det där.

Snart är det iaf sthlm som gäller, loveli ;)
Madde fyller ju år och allt då så då blir det tårta också, baby!

Btw, idag tog hon ett stoort steg, hon gick från telefon sex till att strippa
Ohlalaaa, jag önskar att hon kunde ha röda spetskläder på sig imorgon ;)
HAHAHA!
jisses

Nej jag måste plugga sjukt tråkigt men va fan:
Ibland kan det vara bra också :) eller?

I'm about to strip and I want it quick
Can you handle me the way I'm are?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0