You'll never see me again

Okej helt ärligt så börjar jag bli trött på mitt välkända hjärnspöke!
Du har fått vara med på tok förlänge, suck!
Vet inte vad jag ska göra för att bli av med dig.
Du har iaf börjat bidra med att försvinna!
Du låter mig leva mitt liv.
eller iaf så länge mitt liv är heeelt ointressant och ingen annan vill lägga vantarna på mig.
Men så fort något dyker upp så är du där lika fort igen.

Jag vill kunna vara stark knuffa bort dig när du kommer för nära.
Ta bort dig från min telefon min msn mitt minne, radera alla fina minnen med dig.
Men det går inte. jag tänker att jag ska trycka på knappen.
Men hinner bara tänka tanken så är den borta igen.
Varför? vad har jag gjort för att mitt liv ska vara uppbundet vid ditt?
Kan någon ge mig ett svar på det?

Imorgon åker jag iaf ska bli skönt.
Hoppas på det bästa kanske är han något extra
eller så är han bara som alla andra.
Är han något extra så kommer du iaf bara förstöra det
Sätta igång mitt valet och kvalet.

Jag orkar inte det här, kan du försvinna en gång för alla?
På riktigt, gör något som får mig att tappa hoppet gör någon stackars
Fjorttis gravid som vägrar göra abort.
Gift dig?!
Flytta härifrån så jag slipper dig...!

Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0