Prince Charming <3

I don't like to be alone at night
and i don't like to hear i'm wrong when i'm right
and i don't like to have the rain on my shoes

Aaw, precis hemkommen från Lidköping typ,
Hur underbart som helst helt sjukt vad jag saknar hans armar och kropp att krama!
Hur glad som helst att vi åkte iväg till dom.
Även fast gud verkade ha något emot att vi åkte dit.
eftersom tåget vi skulle åka med från Hallsberg aldrig kom, hur bra är det?
Så efter en timmes väntande så ringer pojken och säger att vi ska ta nästa tåg till skövde ist
så kommer dom och hämtar oss där.
Aah men bra att våran biljett är rätt då.. eller inte!
Well vi hoppar på tåget och vera flörtar och ser söt ut med tåg gubben så det är klart
Att vi får åka med på våra biljetter ;)
Pojkarna kommer fram nästan precis lagom när vi har kommit fram!
Aaaw, jisses så söt han va jag blev helt till mig bara av att kolla på han när han körde bilen.
SJUKT!

Pojkarna hade iaf gjort värsta goda maten när vi kom dit.
Aaw, alltså jag ska gifta mig med en kock!
sen gick vi och hämta ett spel, som jag va bäst på ;) HAHAA!
Sen blev det, flört, tecken, kotten eller vad fan ni vill kalla det.
Och tro pelle hur bäst jag och Cup va på det!
Hahaa madde och Jerry va kanske inte lika bra ;)
Sen blev det mys med film, me like!
Så skulle jag kunna föralltid helt sjuk hur skönt det är!

Sen så åkte vi hem idag, hur bra som helst att komma med bussen säga hejdå
Ttll pojkarna :(
sen väl i skövde så skulle vi ta tåget.
Aah men tjena tur att det va försenat i 1 timme. HAHA!
Det tyckte vi inte om så kom hem halv 11 ist för kvart i 9
Inte allt för kul men vi hade trevligt på tåget endå ;)

Nu sitter jag här och vill INTE sova för det är såå tråkigt att sova själv när man har
sovit med någon annan :/
SUUUCK!


Baby your the right kind of wrong

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0