Loveli <3

Hmm party igår, kom hem 20 i 6 mötte mamma och pappa när dom gick till jobbet.
Hahaa, PINSAMT VERA PINSAMT!
Äsch sånt som händer får man inte komma hem fårsent så kan man alltid säga att
man kommer hem för tidigt ;)

Well va en helkul kväll, även om natta blev tok full, men hon va söt!
Det är hon alltid den lilla sötnöten!

Sen så hände mindre bra saker kanske.
Kan HAN bara sluta lägga sig i?
Låta sin kompis göra som han själv vill eller?
Suck, jag får damp på det där men well din förlust..
Du är redan borta med vinden kan jag lova!
dags att hitta något nytt och bättre, och jag haaaatar(!) folk som alltid missunnar andra lycka
kan sånt folk bara försvinna?
Jag vill inte veta vad du tycker om folk jag träffar, du hade din chans.

Nej nu ska jag sätta på mig lite vettiga kläder och börja städa!
Well well, Höres!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0