Gotta be mean

Praktiken idag, jobbigt att gå upp när jag somna vid 4
suuck men jag va ovanligt glad idag när jag gick till jobbet.
Sjukt!
Ska jobba på lördag också 8 - 15
ska bli skönt, få lite extra pengar den 15e :D
Sen får jag pengar på onsdag också.
Och så måste jag till tåg skiten och lämna in att tåget va 1 timme försent så jag ska få tillbaka
Pengarna för det tåget, tackar tackar! :)

På onsdag åker jag med faster och kusin och hämtar hem syster och hennes
26765 väskor med massa nya kläder och hundra par nya skor.
Suck!
Snacka om att jag ska snylta av hennes snygga tröjor ;)

Nehej, ta tag i livet och göra fruktsallad kanske :)
Det är gott gott!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0