And for the broken heart there is the sky

I might be near the end

Party ikväll, moahahaa
Ska bli skönt att dansa lite med flickorna, aaw vad jag älskar er flickor!
Förövrigt så är det skönt att vara hemma igen återgå till det normala slut
på drömmandet och åter till verkligheten lixom.
Men helt sjukt så ensamt det va att sova inatt.
iiisch jag ska sluta sova med folk så man aldrig behöver känna
ensamhets känslan när man kommer hem igen!
Låter bra det där ska du se!

Ska duscha straxt sen iväg till Matte där Natta väntar och då blir det pasta sallad
Och massa skit snack kan ni tro;)
HAHAA!
Finns endel som måste redas ut tror jag minsann!

imorgon MÅSTE jag städa, suck jag måste ta mig i kragen och göra det också.
inte bra det här..
Snart kommer syster, älska älska älska!
Jisses så jag saknar henne..

If all you told was turned to gold
If all you dreamed was new
Imagine sky high above
In Caribbean blue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0