Underbart?

Sjukt vad mycket onödiga saker man vet om folk.
Varför kommer jag ihåg allt sånt skräp ist för typ alla
olika län och vart dom är placerade?
Eller på vilekn av alla spaniens öar det är svartmark?
Hahaa!

Weeie, men det kommer säkert endag när jag har andvändning för det
också, eller iaf lite av det :)
Imorogn ska jag ner på stan sen Disco bowla med Natta Fia och Madde,
MYS!
Sen singstar också, jag som är oslagbar hur ska dom kunna hantera sina förluster?
hahaaa!

Förövrig så är det tydligen helt oförstårligt att någon skulle kunna tycka om mig.
Jag är tydligen fel sortstjej och sen så våldtar jag tydligen alla.
Eeh, jahaa?

Yes I've been black but when I come back you'll know
It's not just my pride
It's just ?til these tears have dried


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0