Eskilstuna


Ska åka till etuna med Madde och Kristine som sagt
så nu har jag duschat åså, ska äta fruller också.
Pappa hade minsann kokat ägg och massa, inte illa :D

Sjuk dröm hade jag inatt också.
Kristine kom fram till mig och sa att dom va tvungna att åka
till sjukhuset för att hon och Madde hade blivit matförgiftade.
Så fråga jag vad det va dom hade ätit..
"vi åt en pissråtta från gatorna i sthlm"
"VA"
"ja, vi skulle äta en macka men vi såg den hoppa omkring
så vi ville äta den ist"
Lixom vaaa? en pissråtta?
Sjukt, sen kom det in massa mer människor men nu
hade vi förflyttat oss till en båt där peter Sipen tydligen jobba
Han va någon slags spådam.
Så delade han utt små brickor med olika disney bilder på.
Helt psyk, jag fråga vad dom va till för men fick inget svar.
Bara att alla ville ha dom.

Här skulle det stå massa roligt skvaller men det blir det inget med
Förnu ska jag äta frulle!

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0