But i love you still

Lucia firande i stallet idag mysigt!
Sen red jag på Zickan också, bra där
I början gick det inge vidare men sen efter 45 min så gick han
som en liten prins, BÄST!

Strålande jul, hahaa..
Allt är kanske inte som man tänkt att det ska vara.

Imorgon är det måndag och en vecka kvar till jul, loveli.
Ska beställa julklappen till min kusin då sen är allt klart.
Bra där, duktigt värre!

Ibland måste man lära sig att bara hålla käften.
Det är bra det ska jag börja med.
Taget.
Säkert nyttigt eller inte.
Men saker går nog bettydligt lättare då ska ni se.

Från och med idag får ingen veta något.
Jag ska prata om väder och tråkiga saker
typ om vad som händer i stallet, bra där"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0